söndag 16 november 2008

A'int no party like an alcoholicparty

Igår blev det födelsedagsfirande! Så vi drack, sjöng och va otroligt sociala och glada hela kvällen. Dansade gjorde vi en del också, men mest så drack vi alkohol. Efter den trevliga förfesten så begav vi oss till Palace. Vilket blev en himla bra kväll, billig för den delen också. Vilket det brukar bli när jag går ut, det har sina fördelar att jobba ute nästan varenda helg.

Jag trodde min förkyldning hade gett med sig igår, men inte då. Hoppas att jag inte ska behöva stå ut med den allt för länge, det är energikrävande. Det bästa med mig, är att jag aldrig blir bakis. Så idag mår man hur bra som helst och det visade jag imorse av att nästintill hoppa i sängen. Vilket inte uppskattades av min bakfulle vän.

Och så hörde man en låt som spelades väldigt mycket i Sunny när vi var där, då ville man bara tillbaka! Solen, värmen och fest varje dag.



Inga kommentarer: