fredag 14 november 2008

Staying alive


Om man vaknar med feber och en hals som är strävt som ett sandpapper och man kan inte annat än kraxa, nej då har man ingen lust och börja packa och sätta sig i en bil upp till huvudstaden. Så jag stannar i Kalmar i helgen, jag är överlycklig. Verkligen! Kalmar uteliv är så sjukt spännande. Frågan är om det ens blir en utgång ikväll. Jag är ju inte helt pepp på det, vi får väl se helt enkelt.

Men jag har iaf varit folkig och kollat på Doobidoo, på Sveriges television, hur tråkigt och svenskt det lär vara, så tycker jag att det är roande. Och jag kände mig otroligt stolt när visste vilken en låt var, mäkta imponerad av mig själv faktiskt. Men om man tycker om Saturday night fever och Staying alive, jaa då vet man hur låten Staying Alive med Bee Gees går.


Jag åkte in och tröstshoppade lite i Kalmar idag, för att jag är sjuk och inte tog mig till Stockholm. Det är en helt naturlig grej och göra.

Inga kommentarer: