tisdag 18 november 2008

Sörjer mina naglar

Jag bröt en nagel på jobbet idag, det gjorde ont och jag tycker otroligt mycket synd om mig själv. Så nu måste jag klippa naglarna på resterande nio fingrar så det inte ser helt fucked up. Det gör ont i min själ när jag måste klippa dom, mina långa naglar är så mycket Josefin.


Jag svek Ica idag och handlade på Citygross (enbart eftersom deras sortiment av glutenfria varor är bredare där, inte för att det är lätt och hitta!) och skänkte lite av min tid till de två gossarna som stod vid ingången och försökte tvinga på Telenor-abonnemang på varenda stackars människa, bara för jag tyckte lite synd om dom. Det måste vara ett otroligt tråkigt arbete, iaf om man stöter på en människa som jag. När de tror att de precis har övertalat mig, så går jag.

Sebb & Joss

Inga kommentarer: