måndag 10 november 2008

Vi försöker igen

Jag har den senaste tiden varit riktigt sugen på att börja blogga igen. Jag höll på en kort period i våras, men nu kan jag inte logga in på den bloggen pga glömt lösenord.
Så jag börjar väl om på nytt.

Men sen är ju grejen, jag har inte ett jätteintressant liv. Jag jobbar 100% och fritid har jag inte allt för mycket av. Jag kombinerar två jobb, vilket går himla bra faktiskt. Än så länge? Det sliter på kroppen, det märker jag.

Jag tycker om att läsa andras bloggar och jag ska försöka få in något vettigt inlägg ibland. Jag intresserar mig inte av bloggar där folk skriver i detalj vad de har gjort under dagen. Jag tycker om att läsa om åsikter och tankar. Även om de bloggar jag måste läsa igenom varje dag är Blondinbella och Katrin Schulman, men Katrin är för jävla skön! Dock jobbar jag alltid fredagkvällar så har missat hennes insats i Idol eftersnack, men kvällstidningar har vi på jobbet!

Vi får väl se hur länge jag tycker det här är kul nu då.

Inga kommentarer: