torsdag 19 februari 2009

För nyttig pga sömnbrist?!

Japp, då sov man tre timmar inatt, nu har jag vatt uppe sen klockan sju och tvättat. Under tiden, istället för att somna om (jag var ändå tvungen och byta lakan) så har jag diskat och städat. En sånhär nyttig dag idag. Till frukost åt jag en Actimel och en passionsfrukt, nyttigt värre. Jag funderar starkt på att gå ut och gå nu också, solen skiner ju. Och sedan sova en timme innan jag drar iväg till jobbet igen! Låter ganska vettigt faktiskt. Eller så fortsätter jag läsa i Freja, kan rekommenderas starkt. Jag har redan läst hela Sagan om Valhalla-serien innan.

Bara för jag hade döda silverfiskar på listan idag så har dom gömt sig. Tröttsamt...

I år kommer det äntligen en bio som jag vill se till 100%, Män som hatar kvinnor. Den har fått sjukt bra recensioner och jag framemot och se den! Yey.

Hindra den blinda från att tindra med ögonen...

Inga kommentarer: