torsdag 19 februari 2009

Idioter på tv

Haha, alltså. Sveriges värsta bilförare; Gurkan (hur man nu kan heta det, roligt bara det för övrigt) har en co-driver som inte ens har körkort. Hur smart är man då? IDIOT! Sen sa Patrik det att tjejer är duktiga på det här med bilkörning. Ser där, helt rätt! Yeey! :) Fast, jag anser inte att man ska kunna byta däck på en bil om man fått punktering, det har ju inget med att ta körkort om? Eller? Det anser jag är överkurs, man kan ju till och med bli smutsig. Usch ja.
Jag fick ju hjälp och byta mina torkarblad på Shell när jag köpte nya. För det tycker jag inte heller man ska behöva kunna, och tvätta en bil är inget jag anser är värt att lära sig.

Det jag säger mest på en dag är nog: Hej. Tack. och så godkänner du där!
Jag kan ca 90 PLU-nummer på ICA, räknade sist jag jobbade. Nice?!

Svinigt kallt är det idag. Nu tycker jag våren ska komma! (#)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej:) sitter och läser lite vad folk har skrivit om mej på era bloggar:P hehe.. såklart ni tjejer kan köra bil:) ha de gött
puss patrik
msn puttestar5@hotmail.com:)