torsdag 19 februari 2009

Olearys är bra!

Jag har haft en sån svinbra kväll på Olearys ikväll! Helt över förväntningarna! En skumpa till blev det, himla nice! Inget strul var det heller, helt otroligt!

Carla tycker inte att jag ska gnälla över kunderna på ICA i bloggen, men bättre och göra det här än att gnälla tillbaka på dom tycker jag. Och så mycket gnäller jag inte på dom, bara att jag tycker de kan lära sig att läsa lite bättre.


Silverfiskar är sjukt äckliga, och nej - jag har inga fiskar. Det är äckliga kryp som ålar sig runt på mitt badrumsgolv, ryggradslösa, silvriga, svinäckliga saker. Jag är på något sätt rädd för dom, för jag hoppar till så fort nån krälar i närheten av mina fötter. Jag tror de ska krypa in i foten och bygga bo eller nått, men sjukt äckliga är dom och jag hatar dom. Imorgon ska jag dammsuga och stampa ihjäl alla jag ser. Rätt åt dom, såna borde inte få leva. Dom kommer ångra att de ens tänkte tanke att existera i min lägenhet. Mohahah.


Nu blir det sova i tre timmar, sen väntar tvättstugan, oj vad kul!

Inga kommentarer: