tisdag 3 februari 2009

Sjukt sär

Idag har jag haft min enda lediga dag för den här veckan, jag åkte in till stan och spenderade ytterligare lite pengar. Helt klart värt det ;)
Sedan var jag hemma och fick lite mat av min kära mor. Där jag spenderade resten av kvällen med långpromenad och Top Model. Riktigt trevligt!

Jag stör mig verkligen på när proffisionella bloggare stavar fel och särskriver (alla utom Katrin Zytomierska, för hon är cool iaf). Eller egentligen stör jag mig på alla som gör det. Jag tycker det är så otroligt irriterande. Man sitter och läser en helt okej text och sen kommer en sär skrivning. Efter ett mellanslag som inte ska vara där, det bara kliar i ögonen! (jaa, jag skrev särskrivning med mellanslag - medvetet!!!) Dessa I-landsproblem tar död på en.

Nu blir det Tila Tequila, säsong 2. Något som är så töntigt så det blir roligt!

Inga kommentarer: