lördag 14 mars 2009

Alkohol gör ingen smartare

Jag jobbade igårkväll på Olearys, som vanligt. Var fjärde kotte som spelade kunde inte räkna, vilket jag stör mig otroligt mycket på. Varför ska man spela om man måste fråga vad 10+2 blir?
Det roligaste som hände under hela kvällen var när Fredde kom in, stupfull och skulle sätta sig på stolarna och ramlar av. Äntligen har jag något och mobba honom för!

När jag sedan ska åka hem så stöter jag på två kompisar som jag erbjuder skjuts hem. De skulle bara handla mat och eftersom de inte va helt nyktra så kunde de inte göra en beställning rätt. Fyra gyrostallrikar och en rulle för två pers, men de va nöjda iaf - och jag fick lite mat jag också.

Ledig både lördag och söndag - vet inte när det hände sist. Det känns iaf riktigt skönt :)

Inga kommentarer: