onsdag 11 mars 2009

fb-problem

Jag har ett riktigt I-landsproblem. Jag har massa (massa och massa, men ca 10 st) som vill bli vän med mig på Facebook, som jag verkligen inte har en aning om vilka det är.. Det blir ju bara fler och fler och alla samlas på en lista. Varför vill man bli vän med en människa man inte vet vem hon/han är? Alla killar som är typ från Turkiet nekar jag självklart, äckel som bara vill bli kompisar med svenska tjejer, orkar sånt. Nej, det är folk från Kalmar som man inte har en aning om vilka det är. Och förrut hade jag och en kompis tävling om vem som hade flest vänner, men nu när jag leder sådär med över 200 vänner så bryr jag mig inte längre. Alla som finns med på min lista vet jag vilka det är! Det är min nya regel, inte fan addar jag en människa bara för att.
Jag blir så trött.

Nu väntar sängen, har en lång dag imorgon på jobbet! Men hoppas på att jag kan få ledigt på lördag :)

man behöver inte veta vart man ska, man behöver bara veta att man ska komma dit.

Inga kommentarer: