söndag 29 mars 2009

Förstår inte grejen med fotboll.....

Yes, då var lönehelgen avklarad. Jag jobbade som vanligt hela helgen, både Ica och Cherry - körde hela helgen på Olearys där det var riktigt mycket spel. Äckligt mycket folk igår på fotbollen. Jag kan inte förstå hur vuxna män kan tycka det är kul att kuta runt på en plan i 90 minuter efter en boll. Det känns ju som det finns vettigare saker att göra. Det jag ännu mindre kan förstå är - hur folk kan tycka det är kul och sitta och kolla på vuxna män som springer efter en boll på tv. Men ja, man ska väl inte förstå allt här i världen.

Jag tycker att Kalmarcitys fotografer ska skärpa till sig lite. Hur roliga är dom bilderna? Gråa och tråkiga, de utstrålar ju ingenting. Tacka vet jag för Palace - gå in och kolla på Lukas och Tobias bilder och bli inspirerade - för det är så mingelbilder ska se ut!



Josephine och Josefin


Robinson är ju inte så spännande - men mycket roligare än fotbollsmatchen igår.

Inga kommentarer: