lördag 7 mars 2009

Nykter, jobbfri lördag

Hör och häpna, jag sitter hemma en lördagkväll. När hände det här senast?
Jag har faktiskt en bra anledning och tycker jag själv är ursäktad för att sitta hemma under filten med cola en lördag. Jag har jobbat en massa, som vanligt. Och ska jobba imorgon igen, börjar 8,30. Det är inte en jättebra idé och dra ut och supa skallen av sig då. Så nej, jag sitter hemma och ska snart krypa ner för att jag är trött i kroppen.


Jag hann ju med en utgång ionsdags iaf. Olearys is the place, jag gillar't bara mer och mer. Jag insåg också att jag inte är vuxen ännu för att dra en fylla på enbart vin. Men jag drack två koppar, Wadde är lat och hade inte diskat, så vi fick ta det som fanns. Koppar och decilitermått, sen lektes det med stearinet. Underhållning på hög nivå!

Imorgon bjuder mormor på mat, riktigt trevligt! :)

Inga kommentarer: