onsdag 18 mars 2009

solen i ögonen

Idag är man ännu mer förkyld. Det är sjukt synd om mig. Jag kunde inte sova nånting inatt knappt. Min näsa snorar och halsen torkar igen. Klockan sju hade jag tvättid, att kånka tvätten upp och ner gjorde mig helt slut så har sovit i två timmar nu. Innan jag ska bege mig till jobbet så tänkte jag trycka ner mig en macka iaf, tror du inte jag lyckas att skära mig i handen? Jävla dag alltså. Svider gör det, men har slutat blöda nu. Jag förstår inte hur jag lyckas med allt.

Får ser hur bra det går och jobba idag då. Det blir defenitivt ingen utgång ikväll, jag ska försöka sova bort det här eländet och läsa ut mina böcker jag har här hemma.

Fint väder är det, men vad gör det när man inte har någon kraft att gå en runda eller någon balkong? Sticker i ögonen gör det..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha naaaw va det är synd om dig josse :P SKAFFA SOLGLASÖGON