måndag 2 mars 2009

Trevlig morgon i Mars

Som en jävla tomte har jag nu tryckt i mig en hel tallrik med gröt. Jag hade nästan glömt bort att det är en maträtt jag kan tillaga. Jag har sovit sådär 10 timmar skulle jag tippa på, men skulle kunna krypa ner och somna om igen. Min säng är för jävla skön!

Det blir en rätt lugn arbetsvecka, ca 10 timmar mindre än förra. På onsdag har vi personalmöte med Cherry, ska bli trevligt. Jag vet knappt vilka som jobbar inom företaget, jobbar mestadels själv eller med folk som jobbat längre än vad jag har. Vi hade en tävling ilördags, ska bli spännande och se vem som vann den. Jag hoppas på mig själv, men man vet aldrig.

Kontantfri månad nu i Mars , Tryggare Kalmar anordnar tävling inom Handels. Det är ju inga problem, jag hatar att ha kontanter. Kortet är sjukt smidigt, det går fort och så slipper man får mynt som säkert 100 äckliga människor redan har pillat på!

Nu väntas tillfräschning innan jobbet! ;)

Inga kommentarer: