tisdag 21 april 2009

i-landsproblem är min grej

Bara för man har en ledig dag så ska det vara molnigt och blåsigt och inte alls bra tillfälle för att sätta sig och bättra på brännan. Jag förstår inte vad vädret har emot mig, men något är det ju. Så jag drog en runda på staden istället, hittade ett par snygga skor som jag testade och köpte. Nu när jag har provgått och kollat in dom här hemma känner jag att det inte riktigt är min stil ändå. Jag älskar dock klackarna och platån, men resten funkar inte med mig. Vad som riktigt är min stil är bara svårt det och avgöra, jag kör på känsla och drar på mig det jag känner för. Grymt blandat är det iaf, finns inte heller något rätt eller fel. Eller jo, det här skorna var jättefel. Tråkigt nog, finns inga andra skor i Kalmar som har 12-13 cms klack - värdelöst!

Jag åkte istället och tröstshoppade mat, så kylskåpet har lite mer än bara alkohol inuti sig. Men frågan är när man ska orka äta upp allting? Det löser sig nog. Detta hände bara för jag åkte hem direkt efter jag köpt skorna så jag inte skulle lösa alldeles för mycket pengar. Nu ångrar jag det, lite.

Sen väntas en veckas jobb igen!

Inga kommentarer: