måndag 13 april 2009

påsk 09

Förra påsken spenderade vi tiden i Torhamn med fylla i mjukisbyxor, The Prestige, Lars Winnerbäck-dvd, påskmiddag bestående av tacos och snöbollskrig och vattenkrig. Vi lyssnade på African Queen och Jason Mraz och umgicks med stockholmare. Det skulle mycket till om denna påsken toppade det, och såklart det gjorde den inte. Påsken 2009 bestod bara utav jobb. Körde dubbla pass torsdag och lördag, åt riktig påskmat hemma på fredagen (jag har kommit fram till att jag gillar inte påskmat, bara ägg) och umgicks med min familj. Den här påsken lyssnade jag på Andreas Wistrand live, massa house på Palace och en salig blandning allt möjligt på Olearys ilördags. Annandag påsk idag, det blir jobb idag också. Sen skulle man behöva en veckas ledighet, men det blir en dag. Nu har det varit jättefint väder, men jag har inte hunnit sola något. Det är de sämsta med att bo inne i stan, jag har ingen balkong och jag kan inte bara gå ut och lägga mig på gräsmattan - för kul och ha massa pensionärer som glor på en...

Men förutom allt jobb så har det varit en otroligt bra vecka!

Inga kommentarer: