torsdag 16 april 2009

värd onsdagsfylla

Igår blev det lite hederlig onsdagsfylla. Började kvällen ganska sent pga arbete på Ica, men den började bra tillsammans med tre härliga tjejer. Vi fortsatte mot KM, där målet var billiga drinkar och black jack. Det slutade med att jag gick plus 200 kr, nu har jag plusat tre ggr i rad och det är så roligt. Därefter fortsatte och avslutade vi kvällen på Olearys, en utgång utan kareoke på Olearys är ingen riktig onsdagsutgång. Det blev ingen skönsång av mig igår heller, vilket var väl för väl det. Jag lyckades tappa bort min väska och samtidigt hitta Elsas plånbok, men sen hittade jag väskan där jag lagt den sådär 20 minuter innan, minnet var verkligen på topp. Väl på Olearys har jag tappat bort mina tre tjejer jag gick ut med, men jag hade massa trevligt sällskap iaf. Därefter blev det lite efterfest och så jobb på det idag. Jag är ganska nöjd ändå!

Idag fick jag mina biobiljetter jag vann när jag var med i tävlingen tryggare Kalmar. Grymt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad ska du göra med dom? du hatar ju bio...

- Josefin sa...

jag får väl offra mig :P

Anonym sa...

Det kan verkligen inte vara lätt att var dig