tisdag 14 april 2009

värt och vara ledig


Då har jag haft veckans lediga dag. Och det har varit så skönt, jag sov verkligen ut för va så vansinnigt trött igårkväll. Idag hade jag tänkt att sola lite, men bara för att man är ledig så vill ju inte solen titta fram, nejnej. Det ska vara disigt och blåsa lite, bara för att jävlas. Tack för den, tror jag får dra lite solarie nu innan sommaren iaf, jag kan inte vara såhär blek. Ser ju helt hemskt ut!
Så jag drog in till stan en runda, jag hittade inte mycket kul alls. Tröstshoppade lite trosor och bodybutter bara för jag inte hittade någon söt klänning eller att en fin kjol inte fanns i min storlek. Testar Body shops nya doft hallon nu - jag vet inte hur många bodylotions jag har nu. Men det är alltid behövligt, om man har torr hud som jag iaf.
Sen fick jag med Elsa till Ölands köpstad - sjukt länge sen man var där. Där kan man nästan alltid hitta fina skor till ett bra pris, sist jag var där köpte jag tre betalar för två och idag hittade jag ett par fina ballerina :)
nu har jag kokat mina första ägg, det blev inte helt lyckat. men helt okej, det gick äta. men matlagning och jag går fortfarande inte hand i hand.

imorgon väntas kareokeonsdag efter jobbet!

Inga kommentarer: