tisdag 26 maj 2009

alla gillar brudar

Jag älskar videon, hur cool som helst.

http://www.youtube.com/watch?v=WKV7Crl-41g

Brudar gillar brudar, killar gillar brudar, alla gillar brudar, brudar brudar brudar
x 3

Snoppar är så håriga och hår det är ju äckligt,
Så om jag var tjej så skulle jag nog vara lesbisk,
Tafsa överallt med åtta armar som en bläckfisk,
Enda snoppen som får vara med den är elektrisk,
Tuttar är som tuttar ska,
På din tutte snuttar jag, det smakar gott den luktar bra, tuttar tuttar tuttar ja.

Killar som har trosor på sig tycker jag är läskigt, brudar som har trosor på sig tycker jag är sexigt.

Även om det skulle vara spets eller string sitter där på gatan och det händer nånting.

Visa mig din, jag visar dig min, sedan kan vi bara fokusera på din,
Din din din, tänk inte på min, den är bara gjord av blod och lite skinn
Den vill ändå bara in in in, här har du mitt nummer, ring ring ring

Brudar gillar brudar, killar gillar brudar, alla gillar brudar, brudar brudar brudar
x2

Jag gillar brudar och dom gillar mig finner ingen anledning till att vinna mig
Och de bajsade frukter som doftar men fjärtar ibland fast då luktar det sommar
Alltid så rena, de duschar så ofta, min brud är så snygg att jag håller hon kopplad
Men ibland går vi ner till en park så jag släpper hon fri hon får leka en kvart.
Då blir hon glad och hon brukar klä av sig, hon är den finaste på hela jordklotet, inte mitt fel att

alla brudar vill ha mig, min tjej är godtrogen när jag är otrogen.
Men jag vet att det skulle vara lugnt även fast hon visste om att jag knullade runt.
Alla vet att jag avgudar min tjej men kärlek gör ont, (du får stryk varje kväll)

Brudar gillar brudar, killar gillar brudar, alla gillar brudar, brudar brudar brudar
x2

För att alla gillar brudar det är allmänt känt
Från 15 December till andra advent
Fattat tycke för brudar har jag alltid känt
Från dåtiden till framtiden
Tuttarna putar och sugande trutar
BRUDAR BRUDAR BRUDAR
Ni kan få mig att kuta på kuta
BRUDAR BRUDAR BRUDAR
För det räcker med att du säger något snällt,
Eller ger dom en present, sedan hoppar de i säng
Men om bruden inte lyder, ja då är det fucked up
Gör hon inte som du vill ja då blir det *klapp klapp*
Nej jag bara skojar jag är inte såndär
Så du kan banta och svälta dig halvt ihjäl
Men jag älskar sig som du är för du vet att

Brudar gillar brudar, killar gillar brudar alla gillar brudar, brudar brudar brudar
x4

Inga kommentarer: