fredag 8 maj 2009

Fixar-Josse!

Nu har man sin gamla hederliga telefon, som jag för övrigt gillar väldigt mycket. Och folk kan nå mig, utan att det har en aning om vad som hänt. Jag fick ett nytt SIM-kort på posten idag, de var snabba ifrån Halebop. Men nu har jag ju ingen användning för det. jaja, kan väl vara bra och ha kanske?

Idag har jag gjort en massa nyttiga saker. Men hinner inte mer nu, min syster ska åka med mig hem och ska hämta henne nu. Så ska hem till mina föräldrar och äta grillat. Så jävla nice!
men iaf, jag köpte en klädhängare på Ikea, så jag har hängt upp alla mina klänningar. Sjukt stolt över att skruvat ihop den där saken själv!


Hej, mitt hår lever sitt egna liv. Man ska aldrig somna med håret blött
- då kan det ser ut hur som helst dagen efter...



Hej - mitt nya vardagsrum, är så nöjd :)


Då kör vi Olearys ikväll! YEAH! Centrera

Inga kommentarer: