söndag 10 maj 2009

totalt ointressant

En helt onödig lista med helt ointressant fakta, men enjoy ;)

Ditt namn? Josefin Gustafsson
Födelseår? 1989
Hur Lång är du? 158 cm
Spelar du något instrument? Nej det gör jag inte.
Dina första tankar när du vaknar? mmm, en ny underbar dag! vad ska jag göra idag? jobba, oj vad skoj!
Vart befinner du dig just nu? hemma i soffan :)
Biter du på naglarna? Nej, det är därför dom är så jävla långa
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? jag har inga på mig just nu, har ju duschat precis...
Har du några husdjur? nepp
Vem är snyggast? ojoj, riktigt svår fråga! finns ju flera kandidater ;)
Vem vet mest om dig? den kan ju berätta det för mig :D
Vad vill du ha just nu? solsemester!!!! med massa fylla, sol, bad
Ditt mål i livet ? att vara lycklig och rik
Rädd för? höjder, vissa hundar, extrema förändringar
McDonalds eller Burgerking? säger nog donken på det.
Sjunger du? ahh, men inte offentligt
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? inte helt nödvändigt. men om man känner att man har hittat absolut rätt, så varför inte? en diamantring på fingret är ju inte helt fel? ;)
Kommer du överens med dina föräldrar? absolut!
Din hårfärg? blonda slingor
Skor du hade på dig idag? svarta gympaskor för att gå till jobbet
Kläder du har på dig? ett långt linne
Favoritårstid? SOMMAR
Favoritmat och dryck? iskall cocacola! mat var mycket svårare...
Hur svarar du i telefonen hemma? har ingen hemtelefon
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer, haha.
Sov du ensam inatt? neeeeeej :D
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov sötare än nånsin
Vad var det senaste någon sa till dig? hejdå
Druckit idag? coca cola och vatten
Vad är det för väder hos dig nu? det är mörkt, men säkert fint och blåsigt
Godaste glassmaken? typ, choklad eller melon eller nått fruktigt
Drömmer du mardrömmar? nee, drömmer typ aldrig ^^
Favoritklädsel? klänning, tshirts m mjukisar
Favoritgodis? Choklad
Hur många kuddar sover du med? typ fyra, har två extra också.
Längtar du mest efter just nu? bättre väder och sommar.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? kan det vara luktfritt? haha
Saknar du någon just nu? jaa klart jag gör. men vem, vilka är inte intressant
Snus eller cigaretter? jag gör varken för det ger inte mig något, men dömer inte de som håller på med det.
Vill du ha barn? någon vacker dag kanske
Längtar du till din nästa födelsedag? en del, känns så b och vara den enda som behöver fråga om någon kan köpa ut på systemet åt en.
Är du blyg? inte speciellt. jag kan ta för mig
Tycker du att du har fin dialekt? haha, den är väl sin charm? ;) kalmarit, oh yeah!
Tycker folk du är snygg? jajamen. man får höra det rätt ofta om man jobbar som croupier ;) haha
Har du använt någon hårprodukt idag? neej, håller inte på med sånt.
Vad har du för planer till helgen? helgen är inte ens slut, nästa helg planerar vi då. men ok, jobb står på schemat iaf :)
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18, eller så höjer de gränsen till 20 ute på krogarna också. varför ska man får vara 18 på krogen och dricka öl, men man får inte göra det hemma?
En bra film? Pulp fiction, the blues brothers, mamma mia, staying alive, x-men, american history x - ska jag fortsätta? ;)
Ditt mål i livet ? bli rik ^^
Vem får en kram? den som förtjänar det
Vem får en puss? ojoj, den som är snygg nog och förtjäna en ^^

Inga kommentarer: