onsdag 24 juni 2009

dagen bjöd på sol

Min lediga dag har varit himla bra! Det började med att mammsen och jag åkte till Öland, lade oss i några buskar (eftersom det blåste så mycket) och solade! När man solar i Sverige är det överskattat och använda solkräm anser jag, så vi får väl se hur bra mina stackars armar mår imorgon, råkade mest bara sola framsidan också. Så har typ en rand mitt på armen där man ser skillnaden, hoppas på att hinna sola bort den innan jobbet imorgon. Beroende på om jag kan somna ikväll eller inte, har haft svårt med det nu de senaste nätterna, vilket är sjukt frusterande!
Sedan åkte vi hem till landet och åt massa god mat, sen somnade jag av utmattning och vaknade lagom till nyheterna, allsång på skansen följt av Morden i midsommer :) så det blev en mysig tvkväll i en soffa som tar fler personer än två!

Jag har tre roliga dagar att se framemot nu;
Onsdag: ICA 14-21,15 Cherry 22,00-o2,30
Torsdag: ICA 9-16 Cherry 22,00 - 02,30 + köra hem från Borgholm...
Fredag: ICA 12-21
jag tror jag kommer vara helt slut fredagkväll, så planerar inte att jag ska göra någonting där ännu.

Det luktar utlandssemester i augusti! ;)

Inga kommentarer: