söndag 21 juni 2009

det var det de

Jaha, så var den här helgen över också!

Midsommarafton var himla trevligt till en början, vi var nere på Stensö och grillade och umgicks. Sen blev jag medlurad till Rockneby på nån bondfest, stannade en halvtimme ungefär och åkte tillbaka till Stensö. Jag glömde självklart min kamera där, så har än så länge inga bilder.

Igår fick man jobba kvällen på Ica, när jag väl kommit hem så skjutsade jag upp två kompisar till Borgholm och hängde utanför strand hela kvällen. Det var rätt trevligt, satt på en båt största delen av kvällen. Men vid halv två-tiden så blev det kallt och jag var lite trött, då dör mitt tålamod med fulla människor. Det slutade med att jag inte fick tag på de jag skjutsat upp så hittade ett par andra som blev väldigt glada och få skjuts hem. Kul att man kan glädja någon iaf.

Nu har man jobbat till 21,15 idag med, så det blir inget Strand. Söndagspremiär med halva priset i baren, men jag klarar mig. Sett tv4myhterna nu, känns som det är dags och se lite Hipp hipp, nyheterna efter helgen är så sjukt deprimerande!

Och imorgon står det jobb på schemat, ja. Förvånad?




yousofine

Inga kommentarer: