fredag 26 juni 2009

ganska härligt


Om en timme ska man iväg till jobbet igen och otroligt nog så är jag inte ett dugg trött! Jag jobbade mitt första pass på Strand igår, det gick bra och det ska bli så sjukt kul och jobba där uppe i sommar. Skönt och slippa vallen, även om det är ett grymt gäng som jobbar där! Men det är så roligt och träffa nya människor så därför ska det bli skoj och komma bort lite från Kalmar. Slippa att se samma människor bli jättefulla vecka efter vecka :) nu känner man att sommaren är här, när man kör hem från Öland vid tre-halv fyratiden på morgonen och ser soluppgången i backspeglen , så mysigt är det :)

Det blir ett pass på Ica idag och ett imorgon på 5 timmar. Sen är jag ledig lördagkväll och söndag, helt underbart. På söndag ska vi personalfesta med Cherry uppe i Borgholm, sjukt efterlängtat!
Jag var iväg ca 6 timmar igårkväll och när man kommer hem och kollar sin Facebook har varenda jävel uppdaterat sin status med R.I.P Michael Jackson. Jag har inte ens orkat utforska detta, för så intressant är det. Lär väl få det upptryckt i ansiktet när jag öppnar Aftonbladet på jobbet senare...

sommartider, hej hej!


Jonas och jag på bistro ^,^

Inga kommentarer: