söndag 7 juni 2009

Mätt efter helgen


Nu är jag proppmätt, jag fick nog i mig lite mer än en halv pizza från Italia. Riktigt bra jobbat! Vi satte oss ute i det fina vädret, när vi suttit där i ca 10 minuter blev det kallt, men det kunde jag ju inte erkänna för det var ju min idé och sitta ute, så fick snällt sitta där och frysa igenom hela måltiden. Men det var det värt, men ska aldrig erkänna att ens idéer är dåliga eller att man har fel!

För att komma in till staden cyklade jag, vilket jag inte har gjort på flera, flera månader. Senast var nog någon gång ihöstas då man cyklade de 1,5 km till farmor, när det var vindstilla. Det gick faktiskt himla bra och var inte sådär jobbigt som jag hade förväntat mig - men det är ju dumt och göra det till en vana va? ;)

Helgen bestod av lite jobb som vanligt, hade premiärkväll på Vallen igår för iår. Det är så konstigt, det är så mycket mysigare och jobba på Vallen jämnfört med Palace, även att det är samma personal och vakter. Eller så är det för att jag har så mycket bra minnen där från förra året, jobbade på Vallen en gång i veckan, och om jag inte gjorde det så var jag ute där. Sjukt bra stämning, men sen känns Vallen en bit överskattat. Eller är det jag som känner mig för gammal trots min unga ålder? Det ska iaf bli roligt och få jobba på Strand i sommar! :)
Studentvecka, en utgång ska jag hinna med, om det blir fler det återstår att se!

Om en stund är det dags för Gossip girl.


(foto: Lukas Bramstedt)

Inga kommentarer: