söndag 28 juni 2009

p-fest, b-holm nästa


Inget går upp mot en ledig helg (nästan ledig hela helgen iaf) så ikväll blir det tredje dagens fylla. Men det har varit lugnt både fredag och lördag, men ikväll är det personalfest med Cherry som gäller! Det ska bli så sjukt roligt, ska dra upp till Borgholm redan vid tretiden och sen avsluta på strand :) Kalmars uteliv är ganska tråkigt, så bli kul och festa där uppe.

Alltså, detta tjat om Michael Jackson, jag dör på det. Jag har aldrig fastnat för Jackson av det jag hört, men nu ska alla helt plöstligt lyssna på honom och han var ju världens bästa artist - större än Elvis... Bla bla, bla. Först handlar halva Aftonbladet om hans död, sen får man en hel tidning på köpet i Aftonbladet om MJ. Snälla, ge er. Snart är det glömt igen. Jag orkar inte se honom på ännu en löpsedel!


Yes, har en 60 timmars vecka som väntar på mig, så fantastiskt.

Inga kommentarer: