tisdag 2 juni 2009

sammanfattningsvis en bra lördag

Lördagen blev faktiskt en himla trevlig dag! Ganska spontan och rolig, helt över förväntan. Inte för jag hade så stora förväntningar, men såg inget bråk, ingen fjortisfylla, ingen spya eller något såndant tråkigt.. Eller så var jag för upptagen med mig själv och mina egna vänner för att upptäcka det ;) Jag dissade efterfesten på Palace eftersom jag började på mitt kära arbete kl 8,30 på söndagsmorgonen, så drog mig hemåt redan vid tolvtiden (bara för att alla andra skulle in till stan) och jag kände mig tillräckligt full för att bli alldeles för full på palace och sedan förmodligen hitta på något dumt efteråt, som att efterfesta eller gå hem. Nej, jag var riktigt duktig och det var bra gjort av mig!

Den här veckan jobbar jag sex dar också, men bara ett dubbelpass. Men det kanske blir en utgång imorgon trots allt? Om det inte regnar för mycket... Fast egentligen, det är väl bara en riktigt dålig ursäkt?

Nu är det redan juni - vad har jag gjort de fem första månaderna det här året? Egentligen? Fyfan vad tiden bara flyger iväg ^^



Elin och jag utanför Springbreak
Foto: Lukas Bramstedt

Inga kommentarer: