söndag 14 juni 2009

slitsam helg

Jag har som vanligt jobbat hela helgen, fast jag var ledig fredag-dag, för då slutade min lillebror nian så var ute i Ljungbyholm och firade det. Så tillbringade hela dagen med familjen och fick massa god mat - något jag verkligen inte är van vid här hemma. På kvällen blev det att sitta på Bistro, jag kan ju inte säga att jag var pepp alls, men hade faktiskt en hel del och göra, fastän det inte alls var mycket folk. Det skulle varit skumparty, men pga folkbrist så slapp man det. Jag hatar skum, har varit på ett skumparty en gång. När jag var sådär 15 år och på Sandra, det var ju inte alls så kul man trodde det skulle vara. Allt blev ju förstört, kläderna, skorna, sminket och håret - förstår inte grejen?

Igår blev det sju slitsamma timmar på Ica, spenderade hela dagen att springa fram och tillbaka mellan mejeriet, frukten och kassan. Jag kan säga att jag som inte har några som helst muskler var helt slut i mina stackars armar och axlar. Kom hem och däckade i sängen en timme innan det var dags för nästa pass på Olearys. Bra kväll även där!
Nu blir det några timmar på Ica igen. Men jag fick iaf sova ut idag, riktigt skönt!

Bild från bistrobar.se

Inga kommentarer: