torsdag 23 juli 2009

dancing with myself


HALLÅ!
idag sov jag middag efter jobbet, det var verkligen länge sen jag gjorde det och det var riktigt skönt. sov nästan fyra timmar, helt sjukt! :) nu kommer jag ju inte kunna sova inatt, men det gör väl inte så mycket.

Igår fyllde min lillebror hela 16 år, plutten börjar bli stor. Av mig och Elin fick han Metallica guitarhero - vilket han blev jätteglad för. Sen fick han en Lyle&scott tshirts, har hört honom tjata om detta märke ett bra tag nu och hittade en snygg randig för ett bra pris och han gillade den också, drog på sig den med en gång :) Det är så roligt när presenter uppskattas! Och så åt vi smörgåstårta, underbart gott!

Igårkväll jobbade jag på Vallen och det verkade som de samlat alla puckon på ett och samma ställe. Jag har aldrig varit med om drygare människor på en och samma kväll, det var helt sjukt. Men imorgon blir det strand igen, mitt sista pass där. Känns inte alls kul, men det blir ju avskedsfest om två veckor så har något och se framemot iaf :)

Jag har en tendens och se massa löjliga program hemma hos mina föräldrar, som jag först inte gillar. Men som jag ändå sitter och glo på sen hemma. Nu är det Halv åtta hos mig som jag ser på när jag har tid, som nu. Det är lite mysnivå på programmet, eftersom det är Helge Skog som kommenterar , haha =)

Tippar på Asien i höst faktiskt!

Inga kommentarer: