söndag 26 juli 2009

HATAR LEGGINGS

Okej, efter tre kvällars jobb ute på krogen den här veckan så vill jag bara fråga: Varför leggings?
Snälla! Det är sommar och det är varmt ute, varifrån kommer idén om att behöva dra på sig ett par leggings under kjolen/klänningen? Det ser så otroligt fult ut, det förstör. Det är nu på sommaren du har ett par solbrända ben (hoppas jag!) att visa upp, jag blir galen så fort jag ser ett par leggings. Är det bara i Kalmar det är såhär? Jag hatar leggings, jag hatar strumpbyxor, jag hatar till och med ha på mig jeans. De enda byxor jag trivs i är shorts eller mjukisar. Men alla är inte som jag , men herregud, ett par leggings på sommaren, när det är varmt? Och om det inte är så varmt och kanske regnar, då kan man väl frysa en liten stund? För inte kommer du sitta ute en hel kväll, lägg av med de här dumheterna nu! Har du nånsin sett en kändis med leggings? Precis!

Det är skönt och höra att man får betyg 15 av 10 på snygghetsskalan ;) gillart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför bryr du dig överhuvudtaget?

Anonym sa...

Hahahaha, vad du är rolig! För det sista måste ha varit ett skämt va?