onsdag 8 juli 2009

sköna sommardagar


Hejhopp! På ett sätt har det hänt en massa grejer och på ett sätt har det ändå inte hänt överdrivet mycket. Men tillräckligt mycket för att inte hinna sitta vid datorn och ha energi och skriva ett blogginlägg iaf, för det kan vara fruktansvärt ansträngande!

På de senaste dagarna har jag jobbat, otippat nog! Jag var på Strand hela helgen, vilket var otroligt roligt och ska upp dit ikväll också. Jag gillar verkligen det stället, skön stämning =) Ilördags körde vi efterfest hela croupierligan(utom chefen) efter jobbet kl 3 på morgonen, vilket var helskoj och väldigt uppskattande faktiskt ^,^ jag har såklart hunnit med att jobba lite på Ica också, vilket är roligare vissa dagar än andra. igår slutade jag redan kl 14 (värsta lyxen för mig, hur ofta händer det att man jobbar bara fem timmar mitt på dagen mitt i veckan??? :O) så då drog jag en vända in till Kalmar city och hittade två klänningar i första bästa affär, så drog mig hemåt lika fort, bara för att inte göra av med mer pengar - mycket lätt hänt! Så Elsa och jag körde myskväll i Ljungbyholm igårkväll, himla härligt. Körde plockepinne med en meters långa pinnar, vilket var lite konstigt med väldigt roande ;) haha

Ledig helg från Ica, sjukt otippat. Så det blir nog häng i B-holm, rätt värt!

Inga kommentarer: