torsdag 20 augusti 2009

echo chamber

Mitt liv den här veckan: jobba, sova, gossip girl, jobba, sova, gossip girl, jobba lite till osv osv... solat har jag hunnit med idag, var väl sista riktigt sommardagen för iår. men det var ju skojsamt att man var ledig då iaf, så man kunde bättra brännan lite utan att behöva ta till solariet än :)

jag gillar inte rachel i Gossip girl, hon bara förstör. tur nog fick hon åka tillbaka till sin hemstad så nu slipper man väl se henne mer. nu har jag bara 7 avsnitt kvar av säsong 2, bara att vänta till tredje säsongen som kommer nu ihöst =) jag är helt fast, det är nästan mer intressant än mina vänner. haha

dagens i-landproblem: vågar man ta från undre lagret ur lillebrors alladin-ask utan att han blir arg? (svar: ja, livet är en chansning ^,^)


Inga kommentarer: