måndag 31 augusti 2009

sad but true


SMS-konversation mellan mig och min syster
- Grattis på namnsdagen!
- Jag har inte namnsdag idag?
- Jo, men det är ju den sista?
- Jaa, men min namnsdag är den sista juli!!!
- Aha, tänkte fel. Var glad att jag ens tänkte på dig :)

Så hon blev jätteglad ändå, fastän jag grattade henne på namnsdagen en månad försent. Men det är sånt som lätt händer :) haha.

Nu är det bara 10 dagar kvar till min födelsedag och det är verkligen en dag jag längtat till, för jag fyller hela 20 år och då får jag gå på bolaget alldeles själv, vilket inte känns en dag försent!

Jag vill att mitt internet ska funka som det ska så jag kan se mina 5 sista Gossip Girl-avsnitt. Och den 14e september börjar säsong 3 ( i USA då, vi får väl vänta ett antal månader här i Sverige)

Inga kommentarer: