söndag 2 augusti 2009

sommaren är kort

Igår gjorde jag illa min tumme på jobbet, gör fortfarande lite ont. Ganska synd om mig faktiskt. Det har varit mycket och göra på Olearys både fredag och lördag vilket har varit väldigt roligt, tiden går mycket fortare då och det känns skönt och vara tillbaka. Ska upp på sista Strand ikväll tänkte jag, men lutar åt att vara chaufför , vi ska ha personalfest imorgon ju :) Sista Strand ikväll känns en bit överskattat, för ALLA ska dit. För att det är sista strand, det kommer vara sjukt lång kö redan innan kl 18 (men jag behöver inte stå i kö vilket är helt underbart) sen kommer det vara PROPPFULLT där inne, om man tappar bort sin kompis är det nästan lögn och hitta den igen. Sen kön till baren är inte och tala om, om man inte har tur så får man stå där minst 10 min och hur kul är det?! Vill du dansa? Ja, försöka går ju på ett tjockt dansgolv, du kommer bara gunga runt bland allt folk, var beredd på ömma tår när du går därifrån, och kanske att någon har spillt på dig. För ja, folk ska dansa med sin öl/drink. Men annars är Strand himla trevligt :)

DAGENS I-LANDSPROBLEM: vad ska man äta till lunch? orkar man laga eller?

kul kväll på bistro ^,^

Jag har fått låna min lillebrors hårddisk så har massa bra filmer och se på nu, jätteroligt :)

Inga kommentarer: