tisdag 11 augusti 2009

svennebanan

Det regnade hela dagen , bara för jag har varit ledig. Rättvist, nej? Men sen började vi leva i en rättvis värld, ne just det... Men det sken upp framåt kvällen, så jag åkte bort till blåshålet (Varvsholmen) och så badade jag lite med Äcklet och hans kompis. Det var trevligt och det var relativt varmt i vattnet, alltså man slapp frysa. Inga äckliga alger i närheten heller, vilket ockå var bra. Det som då inte var så bra var ju att det blåste så förbannat så man frös ju när man gick upp istället, men vi gick in och jag myste ner mig under ett täcke och så kollade vi på Ice Age 3. Jag har alltid varit emot allt animerat, medan jag låg där och klagade på hur tråkiga såna filmer var och att jag ville se nått annat så insåg jag att jag helt plöstligt satt och skrattade åt den, och igenom hela filmen. Nu innan jag åkte hem så tog vi en dagens lunch på Donken, efter att packat ner och rensat bland alla sina klädesplagg så behövde man lite mat i magen, lite sent påtänkt kanske ;)

Imorgon blir det dubbelpass igen, ICA OCH OLEARYS :)

Gammal bild på mig och Äcklet =)

Inga kommentarer: