måndag 10 augusti 2009

we´re only in it for the drugs


Idag känner jag mig lite gnällig. Sen jag började kombinera mina två jobb så har mitt tålamod tagit stryk, jag har knappt inget tålamod längre. Jag orkar inte med tröga människor, jag orkar inte sitta och vara trevlig mot någon idiot. Jag stör mig sjukt mycket på folk som alltid glömmer en sista vara när de precis har kommit fram till kassan och måste springa och hämta och den orsaka ännu mer kö. Jag stör mig på folk som inte kan läsa skyltar ordentligt. Jag stör mig också på folk som inte kan räkna sina kort och som inte kan Black Jack-regler, för så komplicerat är inte spelet. Till och med jag har ju förstått hur det fungerar, fast jag är ju ganska smart ju...

Sen känns det lite sådär att flytta hem igen, men det löser sig snart.

Inga kommentarer: