måndag 14 september 2009

bomfalleralla

Jag tror inte det här är min dag idag.. Jag tänkte vara en sund och duktig människa idag, så begav mig mot simhallen för att simma sådär en timme. Jag simmar alltid i den "nya" bassängen (det roliga är väl att den funnits sen jag gick på högstadiet, men den är ändå ny!) där är det lugnt och man får ofta en längd för sig själv, så man slipper simma runt i cirklar med massa tanter och andra slött folk. Men idag ska tanterna ha vattengympa i den bassängen när jag kommer så det är bara och gå in i den andra bassängen. Det är massa skrikande barn och annat liv där inne. Det är massa folk som simmar motionssim men jag tar en crawlbana istället och får simma ifred. Tills det kommer ett gäng utvecklingsstörda barn som ska ha de banorna. Så jag bubblar lite och väntar på att de ska lugna ner sig i motionssimmet, vilket det sedan gör. Jag hinner simma sådär 10 minuter till sen kommer det massa nya människor som ska simma otroligt långsamt, så där gav jag upp. Tji fick jag som skulle vara duktig och motionera!

Det blir stänga på ICA ikväll, sen ska jag se de fyra sista avsnitten av Gossip girl :)


1 kommentar:

Anonym sa...

fan va het ;O~~~~~~~~
**runka massor till**