onsdag 2 september 2009

day 'n' night


Jag har lyckats! Det var lite småjobbigt, för jag hade inget recept och mitt internet ville ju givetvis inte fungera när jag väl behövde det, så jag tillagade det på lite chansning :) och det blev bra och gott! Jag har lyckats göra Flygande jakob, helt själv och jag har två portioner till matlåda också. Vilken händig kvinna jag är :)

Jag har varit och simmat på min lediga dag också, första gången jag tränar på ett halvår, men det var riktigt skönt! Det är dock konstiga vad vissa gamla gubbar är pratsjuka, men är ju van på jobbet så tycker inte det är så jätteunderligt längre ^,^

Ikväll blir det födelsedagsfest, Sara fyller 20 år =) grattis grattis!


PS. allt med matlagningen var kanske inte lyckat, riset bränner ju alltid fast i botten och jag har ingen aning om hur man undviker detta.... jaja, men ris fick jag =)

Inga kommentarer: