tisdag 22 september 2009

ettor och nollor


Jag slutar aldrig förvåna mig själv. Idag när jag vaknade och skulle ta en titt i mitt kylskåp så såg jag att det stod öppet. Yes, smart. Så de mesta var förstört, väldigt lycklig för att inte få i sig någon frukost. Så nu har jag varit och storhandlat, det gick på hela 273 :- , tänk om man alltid kunde storhandla så mamma?! :) jag funderar nu på att åka in till stan och försöka hitta ett par nya schysst jeans. Jag vill ha ett par nya slitna svarta, så de ser gråa ut. Jag köpte ett par för sådär 4 år sedan och de är väldigt slitna nu. Det är fortfarande mina favoritjeans, mina första Dieseljeans för den delen också! Annars finns de säkert något annat kul och lägga pengar på, som en ny bok? Camilla Läckberg är ju aktuell med en ny =)

Vill passa på och tacka Mattias på kontoret för de fina vykortet jag fick idag, det piggar verkligen upp :D

Inga kommentarer: