lördag 12 september 2009

happy birthday


Nu har man äntligen fyllt år, det känns fortfarande som att man inte får gå och handla på bolaget, men det får man och det är ganska skönt. Vi firade med lite utgång igår, jag vann 100 kr på Black jacken och blev sen jättefull. Men det var rätt skoj ändå ^^ det blir tydligen utgång ikväll också, har suttit hemma och svullat i mig mat i flera timmar så känner mig trött, men imorgon är jag ledig så kan sova då :D min mormor kommer alltid med de bästa kommentarerna och sen fattar hon inte att man pikar henne för dom, detta var ett av de roligaste på länge: "man ska aldrig bada med blöta badkläder" vi har lyckats få henne svara på frågan "Vilken är Afrikas huvudstad tre gånger?" (och då förklarat för henne efter varje gång att Afrika inte har någon huvudstad) är man lättroad så är man ;) Tackar för alla gratulationer på min födelsedag och de fina presenter jag fått =)

Inga kommentarer: