torsdag 17 september 2009

lejonhjärta



Nu har jag fått en boxer (eller jag är inte säker på om det är det, men iaf) där det ska finnas fler kanaler än 1,2,4 och 6. Grejen är nu att jag har försökt koppla in den och lyckats få bild på tvn, men det är fortfarande bara samma skitkanaler som fungerar.. Hur trodde min pappa att jag själv skulle lyckas med det här? Seriöst?! Jag visste inte ens hur jag fick fram videokanalen på min tv, det talar för hur jävla skillad jag är på teknik.

Det roliga är ju att jag fortfarande inte vill inse att det är höst och så fort jag ser att solen lyser ute så drar jag på mig ett par shorts och fryser nästan ihjäl när jag väl går ut. Snart måste man väl ta på sig strumpor igen, då är verkligen det höst , på riktigt. Mina fötter är också otroligt kalla, så måste alltid ha strumpor på mig framåt vintern, ja även när jag sover i vissa fall... Man kan ju funderar på varför jag inte gillar kyla och vinter. Jag fryser konstant, och det är hemskt. Filten är min bästa vän och vetekudden. Spelar ingen roll om jag har ont nånstans, jag värmer den för att den värmer mig snabbt ;)


Kul att man har en "hemlig" beundrare i Kalmarposten!

Inga kommentarer: