söndag 20 september 2009

LISTA!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 10 år och gick väl då i 4an?! Jag var lättlärd, så livet var enkelt och bara på lek :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag hade precis kommit hem från Sunny beach och börjat jobba på ICA Rimsmeden. Jag jobbade fortfarande väldigt mycket för Cherry och bodde hemma hos mina föräldrar.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Choklad. Ostbågar. Chips. Kex. Frysta jordgubbar i yoghurt.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Charta 77 - Lilla björn och lilla tiger, Nationalteatern - Men bara om min älskade väntar, KSMB - Sex Noll Två, Ebba Grön - Die Mauer , Charta 77 - Grisfesten

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Jag skulle köpa en fin lägenhet, en Mustang GT 08, resa till Sydafrika och åka på safari, ha ett soft deltidsjobb istället för två jobb och spara förmodligen.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Vaknar alltid innan kl 12 oavsett när jag gått och lagt mig, tycker om att fuskstäda, ger dumma svar till dumma frågor, dricker oftast en drink för mycket när jag väl är ute, pratar sönder filmer.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Shoppa. Dricka drinkar. Jobba. Träffa nya människor. Äta god mat.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Lacktights. Cowboyboots. Långklänning. Jeansleggings. Nätstrumpbyxor.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mobilen. Kortlek. Min lillebrors PS2 o guitarhero. The Sims. Photoshop.

1 kommentar:

Emmelist sa...

Hej ;)
Tycker du ska joina min roliga tävling! Men den är bara öppen för bidrag till midnatt så skynda skynda :D

Kram!!!