tisdag 1 september 2009

mental istid

Jag blir så trött på alla kunder som kommer på att de glömt en vara precis när de packat upp alla andra varor på bandet och det är deras tur... Det är så tröttsamt och sitta där och vänta på människan som förmodligen gör detta med flit för den inte orkar gå iväg och hämta sin sak och sen ställa sig i kön igen, och samtidigt ser jag hur kön bara växer. Så himla roligt! Men billig kycklingfilé denna veckan, tror det blir att man ska försöka sig på att laga mat. Flygande jakob har jag tillagat en gång (med hjälp förstås) men tror jag kan lyckas igen! :)

Nu har jag fått alla klartecken som finns, det blir Thailand i november, äntligen något kul och se framemot! Jag behöver verkligen det här, jag har haft 3 lediga helger på ett år. Det är inte så lätt och skaffa sig såna när man kombinerar två helgjobb ^,^

Slår mina egna poängrekord på Pinball på datorn :P hehe

Inga kommentarer: