torsdag 24 september 2009

schweden schweden


Åh, tji får jag för ha dissat Stylebystars en längre period när de har superrea nu, började i måndags. En hel del snygga klänningar för tvåhundraspänn, och storlek 34 finns såklart bara kvar i de klänningarna jag inte vill ha! Åhhh hoppas de får in fler, vill ha vill ha!

Jag skulle va ledig idag, men jag fick jobba 5 timmar, det var ett lagom arbetspass efter att har avverkat 50 minuter i simhallen. Självklart har jag turen med mig och när jag är klar så är mamma-bebis-simmet också klart, och självklart har jag mitt skåp i mitten av alla bebisskrik och bebisprat. Kan de inte göra bebis-aktiviter nån annanstans, där jag inte är? Och speciellt inte ta med barnen till ICA! Och varför ska alla barn pilla på allting? Varför ställer barn sååå dumma frågor? Och varför ska de alltid gunga på brädan i slutet av kassan där man ska packa sina kassar? Och varför ska de börja gråta när de inte får något godis? Kan de inte bara stanna hemma och bespara mig huvudvärken!

Imorgon väntar lunch med syster och sen jobb precis hela helgen, skönt med vit helg =)

Inga kommentarer: