onsdag 23 september 2009

SPOTIFY

Jag har fastnat något enormt för Spotify, i början var det väl lite B. men det kommer ju fler och fler låtar, gamla låtar speciellt som man tycker är bra. det som är tråkigast är att det inte finns någon Charta 77 alls, men har precis alla album på datorn, så vad gör det?! :)

10 i topp - Spotify - lista..

1. Ken Ring - Nu måste vi dra (jag börjar alltid med att spela den här låten, den ger sig verkligen inte, jag gillar den fortfarande)
2. Basshunter - Every morning (jag länkade den till Face och jag hade verkligen rätt att jag skulle gilla den, Basshunter har ryckt upp sig sen han blev känd med Boten Anna)
3. The Pussycats Dolls - Jai ho! ( bara för att jag älskar Slumdog Millioniare-filmen, så älskar jag den här låten också!)
4. Wale ft Lady Gaga - Chillin (bara gillar det, Gaga är grym)
5. Paradiso Girls - Patron Tequila (hittade den av en slump på youtube och fastnade, vet inte riktigt varför)
6. Kid Cudi ft Crookers - Day n night (fortfarande! jag vet, men den är snart uttjatat känns det som)
7. Flipsyde - When it was good ( slumpade också fram på youtube, vet inte om den är gammal eller inte, men tycker den är bra! )
8. M.I.A - Paper planes (också Slumdog millioniare-låt, men älskade den såå mycket såå långt innan, när ingen annan gjorde det, då ingen annan hade hört den. tacka vet jag P3! :))
9. David Guetta ft Kelly Rowland - when love takes over (också en låt som fortfarande håller i sig!)
10. David Guetta ft Kid Cudi - Memories (Guettas album One love är fantatiskt bra!)

Inga kommentarer: