tisdag 22 september 2009

you bedtime story is scaring everyone

Jag har börjat drömma en massa på den senaste tiden, eller ja. Jag kommer ihåg delar av mina drömmar, vilket oftast är väldigt spännande och ibland till och med mysigt :)

Men inatt drömde jag att jag var på McDonalds (det liknade mer ett gatukök, men det va Donken i drömmen!) där jag beställer en hamburgare. Glutenfri naturligtvis, eftersom jag är glutenintolerant.. Vad tror ni killen gör? Han lägger på rostad lök på min hamburgare (därför kan det egentligen inte va Donken för där gör man inte hamburgarna i kassan, men skitsamma så var det här...). Jag säger till honom, vafan gör du? Han blir jätteförvånad och jag blev väldigt arg. Nu gillar jag McDonalds ännu mindre. För sist jag var där och tog en Drive, då beställde jag McFeast UTAN ost, jag hatar den äckliga cheddarosten, förstör smaken på hela burgaren, jag tål den inte, det är inte ätbart med osten på, i övrigt annars så älskar jag ost, men inte McDonalds, den är äcklig! Tror ni inte jag får en jävla McFeast med BARA ost. Ingen sallad, ingen ketchup, ingen dressing, inte ens en jävla tomat. BARA OST! Då var jag riktigt arg och vi kunde absolut inte åka tillbaka och klaga för vi åt i bilen. Jag blir så förbannad när man inte kan ta och göra en beställning rätt, så nu ska jag hata Donken ett tag tror jag =)

Jag hittade faktiskt en lila tunika och ett par tråa tights idag , ganska nöjd!

Inga kommentarer: