måndag 19 oktober 2009

OTIPPAD ROLIG PALACE-UTGÅNG!




Ilördags så var jag både ledig från Ica och Cherry, väldigt sällsynt men otroligt skönt. Det blev så att jag invigde mina nya killerheels och drog på förfest till Haris & co. Det blev en tur till Palace och otippat nog hade jag riktigt roligt! Evigheter sen jag hade kul där. Det mesta kan beror på att Haris hade vipen , så satt där uppe nästan hela kvällen, vilket resulterade i att man umgicks bara med sköna människor :)

Jag kom på hur man kunde ta snygga bilder på kameran ilördags också, vilket jag var väldigt lycklig över. Den överexponerar med blixten och man kan inte ta utan blixt inne på Palace då det är så mörkt.. Men jag är nöjd, om man gillar bilder där man bara ha ett ansikte, helst photoshopat för den delen också så gillar man inte de här bilderna. Det är rörelser, det händer saker och man leker med ljuset, sånt tycker jag om =)

Jag kan ju inte påstå att jag är för pepp på jobb idag...

Inga kommentarer: