söndag 25 oktober 2009

VÄRD GÖRA-INGENTING-SÖNDAG



Efter två skitjobbiga dagar så är äntligen söndagen här och jag har absolut inte gjort någonting! Jo, jag har tvättat en tvätt, inte speciellt jobbigt längre när man har tvättmaskin i badrummet :) Men helgen har inte varit överdrivet tröttsamt ändå, konstigt nog. Jag jobbade 16 timmar ifredags och 13 igår och de roliga är att de gick bra på Cherry båda dagarna , vilket är så underbart roligt =) Jag gjorde nog mitt bästa pass nånsin på Palace igår, så är sjukt nöjd!

Nu har jag hoppat ur duschen efter att sett reprisen av Mammas pojkar, jag slapp få damp på webbtvn och mitt internet. Så jag bara fixa iordning mig lite sen hämta syrran och bege mig in mot skogen. Och snylta lite mat kanske? ;)


Nu är jag ledig två dar till, ibland har man det bra! Det känns som de kommer bli en runda runt Hansa Citys modehus och en sväng till solariet, kanske sista solariebesöket för iår?!

2 kommentarer:

eeliin sa...

josse, man ser att du har redigerat bilden. eller är nått som är konstigt i ditt ansikte.

- Josefin sa...

nej det är de jag inte har. min kamera är sånhär, överexponerar. om jag hade redigerat så hade jag tagit bort mina finnar :P hahah