lördag 7 november 2009

SPÅRAD LUGN HEMMAKVÄLL


Det var tänkt att gårdagens fest och utgång skulle vara skapligt lugn eftersom det väntade jobb kl 11, men det spårade ordentligt. Jag var inte lugn, inte såpass lugn jag hade velat. Blev lurad in i allt, jag sa nej till shotar men på något konstigt sett så rann de ner ändå, jävligt skumt. Det som är lite tråkigt nu är att mitt hem inte för roligt ut, men det är sånt man får ta och göra nån annan dag. Men jag kör en Strandbild i det här inlägget, härliga körsbär. Jag har bilder från gårdagen, har bara inte orkat lägga över dom, inte ens orkat kolla på dom. Jag får det nöjet imorgon på lediga dagen istället.

Värt Palace-pass väntar om en halvtimme, jag vet inte om jag tippar på en bra eller dålig kväll, blir väl lagom. Det är ju värt och se efter?! ;)



I högtalaren: Kesha - Tik Tok

Inga kommentarer: