söndag 6 december 2009

EN WEBCAM BILD SOM BACK IN THE DAYS


Nu ar vi aterigen i Bangkok, med ett inte alls fint boende, jag ar lite sur. Vi delar gemensam toalett och dusch, som pa varsta campingen fast lite ofraschare tycker jag. Vi ska bo har tva natter, sadar lagom kul. Sen ska vi vidare och vi hoppas verkligen pa sol och bad, har varit alldeles for daligt vader nu, pga sa sjunker aven humoret trakigt nog. Inatt har vi suttit pa en buss i 13 timmar, kunde inte sova sa nu ar man sa lagom pigg.

Igar ringde min kara mamma, jag saknar verkligen min familj. Jag trodde inte att jag skulle sakna allting dar hemma sa himla mycket som jag gor. Men nu ar det bara tva veckor kvar och jag langtar hem. Jag har insett att jag alltid kommer aka pa charter i fortsattningen iaf, visst att det har varit bra ordnat nu och det ar tur att jag aker med erfarna backpackers, annars hade jag aldrig pallat det har. Men det ar for mycket for mig, jag ar for bekvam for santhar kanner jag. Jag vet att jag ar en gnallspik och san ar jag. Jag gnaller dock inte alls sa mycket som jag kan for mina resekompisar, kanner inte att de tjanar nagot till.

haha, tog en bild pa min nya frisyr i webcamen har, det kostade ca 80 kr och klippa sig ;)

Inga kommentarer: